Toimitusehdot - Woodesign
laserleikkaus puusta

Toimitusehdot

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa 23.10.2024 alkaen

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Pro Supplements Finland Oy (Y-tunnus 2727912-8)  (Jäljempänä woodesign.fi) Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.woodesign.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Huomioithan, että teemme osan tuotteistamme tilausperiaatteisesti, eli toimitusaikamme on aina noin 5-10 arkipäivää. Tuotteen ollessa ns. Varastossa, se tarkoittaa tuotteen olevan tilattavissa, mutta ei välttämättä valmiina heti postitettavaksi. Kiireellisissä asioissa, kysythän AINA sähköpostitse sen hetken toimitusaikaa ja mahdollisuutta toimittaa nopeammin kuin 5-10 arkipäivää.

Tiedustelut osoitteeseen info@woodesign.fi

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme jokaisen onnistuneen tilaustapahtuman jälkeen sähköpostitse maksuvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron
  • tilaamasi tuotteet
  • tilauksen loppusumman

Mikäli teit tilauksen, muttet jostain syystä saanut maksuvahvistusta, otathan viipymättä yhteyttä myyjään info@woodesign.fi.

MAKSAMINEN

Maksaminen verkkokaupassa tapahtuu Paytrailin kautta. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Lisätietoja Paytrailin käytöstä on saatavilla täällä

Sopimus astuu voimaan, kun saamme maksun. Mikäli tilattuja tuotteita ei voida toimittaa meistä riippumattomista syistä, ilmoitamme tästä mahdollisimman pian ja maksu (mukaan lukien toimituskulut) palautetaan viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä.

Varmista huolellisesti, että antamasi henkilötiedot ja muut tilaustiedot verkkokaupan tilauslomakkeella ovat oikein. Ostajalla on vastuu tarkistaa ja käydä läpi tilauksen tiedot kaikilta osin ennen tilaamista ja maksamista.

TOIMITUSAIKA

Tuotteiden valmistusprosessi kestää tuotteesta riippuen pääsääntöisesti 1-3 vuorokautta. Tilaukset valmistetaan kuitenkin tilausjärjestyksessä, joten toimitusaika on 5-10 arkipäivää, tämä vaihtelee jatkuvasti tilausmäärän vuoksi. Alamme valmistaa tuotteita mahdollisimman pian tilauksen saatuamme, mutta aina tilausjärjestyksessä.  Postitamme tuotteita jokainen arkipäivä. Ilmoitamme toimitusaikamuutoksista verkkokauppamme bannerissa sekä sosiaalisen median kanavissamme. Huom! Toimitusaika on vain arvio, emme voi ottaa vastuuta postin toimitusviiveistä, joten toimitusaika on se aika, milloin tuote lähtee meiltä.

Huom. Emme pidä kaikkia tuotteita suoraan varastossa, joten mikäli tarvitset tuotteen jollekin tietylle päivälle kannattaa siitä kysyä asiakaspalvelusta ennen tilauksen tekemistä.

TOIMITUSTAPA, PAKKAUS- JA POSTITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut, ja ne ilmoitetaan tilauksen teon yhteydessä. Toimitamme tilaukset paketteina, ja Asiakas saa toimituksen seurantakoodin toimitusvahvistuksen yhteydessä. Lähetysten jakeluyhtiöinä käytämme Postia sekä Matkahuoltoa, voit itse valita näistä vaihtoehdoista sopivan toimitustavan.

Kaikkiin yli 100€ arvoisiin tilauksiin kuuluu maksuton toimitus. Maksuton toimitus tulee silloin Postin pikkupakettina tai pakettina riippuen tilauksen koosta.

Mikäli Asiakas jättää paketin noutamatta, tai paketti palautuu meille muista woodesign.fi:stä riippumattomista syistä, veloitamme tästä aiheutuneet kulut (10,00 €), ja mahdollisen uudelleen lähettämisen kustannukset (6-15€) Asiakkaalta. Myös asiakkaan puolelta virheellisen tiedon antamisesta aiheutuvat kulut veloitamme asiakkaalta. Esimerkiksi väärä osoite / puhelinnumero. Virheelliseksi tiedoksi lasketaan myös tilanne, jossa Asiakas on esimerkiksi ilman erillistä ilmoitusta matkoilla tilauksen lähettämisen ajankohtana, eikä tilausta pysty toimittamaan Asiakkaalle, tai jos Asiakkaan osoite muuttuu tilauksen ja toimituksen välissä, emmekä ole saaneet uudesta osoitteesta tietoa.

Toimitamme paketit valitun jakeluyhtiön normaalien toimitusaikalupausten puitteissa, emmekä vastaa jakeluyhtiön tilapäisistä muutoksista tai viiveistä pakettien toimitusten suhteen.

Studioltamme nouto ei ole tällä hetkellä mahdollista.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Etäkaupassa on voimassa 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, joka ei koske kustomoituja tilaustuotteita. Vaihto toiseen tuotteeseen on maksuton. Vaihto on mahdollinen samaan tuotteeseen eri värissä, tai samanhintaiseen toiseen tuotteeseen. Emme vaihda tuotetta eri hintaiseen tuotteeseen.

Palautusmaksu on 6 euroa, ja se pidätetään palautussummasta. Palautuksesta tulee aina tehdä ilmoitus Myyjälle sähköpostitse info@woodesign.fi.

TILAUKSESTA VALMISTETTAVAT TUOTTEET

Huomiothan, että kustomoitavilla tilaustuotteilla ei ole 14 vrk:n palautusoikeutta, sillä tuote on uniikki ja tehty Asiakkaan omien tietojen mukaan. Mikäli olet kuitenkin tyytymätön tilaamaasi kustomoitavaan tuotteeseen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Myyjään info@woodesign.fi. Mikäli tuotteessa on virhe, joka johtuu meistä, olemme ensisijaisesti velvollisia valmistamaan teille uuden tuotteen.

VIRHEELLISET TAI KULJETUKSESSA VIOITTUNEET TUOTTEET

On tärkeää avata ja tarkistaa vastaanottamasi tuote mahdollisimman pian sen saapumisesta ja/tai vastaanottamisesta. 

Mikäli tilaamasi tuote on vioittunut tai muutoin virheellinen, pyydämme ystävällisesti olemaan välittömästi ja ennen tuotteen mahdollista käyttöä yhteydessä Myyjään info@woodesign.fi kuvan kera, reklamaatio on tehtävä kuljetuksessa vioittuneesta tuotteesta on tehtävä viimeistään 7 päivän kuluessa toimituksesta, kuitenkin ennen käyttöä. Mikäli pakkaus on vioittunut kuljetuksessa, on vioittumisesta tehtävä ilmoitus välittömästi rahdinkuljettajalle, eli Postille / Matkahuollolle.

Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksessa, otathan kuvia vahingoittuneesta lähetyksestä. Näin pystyt näyttämään, että vahinko on tapahtunut kuljetuksessa. Ota kuvat erikseen

  • pakkauksen ulkoisista vaurioista
  • siitä, miten tuote on ollut suojattuna pakkauksen sisällä
  • itse tuotteesta.

Kuljetuksessa tai kuljetuksen aikana vioittuneet tuotteet ensisijaisesti korvataan uudella tuotteella, tai korjataan, jos siihen on mahdollisuus. Asiakas toimittaa myyjälle tiedon tuotteen hajoamisesta kuvan muodossa, jolloin Myyjä arvioi, onko tuote korjauskelpoinen. Mikäli tuote on korjauskelpoinen, Asiakas lähettää tuotteen tai tuotteet palautuskoodilla Myyjälle korjattavaksi. Mikäli tuote ei ole korjauskelpoinen, Asiakas sitoutuu hävittämään kelvottoman tuotteen tai vaihtoehtoisesti Myyjän pyynnöstä lähettämään sen takaisin Myyjälle. Korjauskelvoton tuote korvataan Asiakkaalle.

Mikäli olette vastaanottaneet väärän tuotteen, eli saamanne tuote on väärän värinen, vääränlainen tai muuten erilainen kuin se, minkä olette tilanneet, vaihdamme tuotteen oikeaan. Näissä tapauksissa vaihto tapahtuu niin, että palautatte meille väärän / väärät tuotteet, jonka jälkeen lähetämme teille uudet tuotteet tilalle. Saatte tätä varten palautusohjeet ja palautuskoodin. 

PALAUTUS

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautusmaksu on 6€, ja vähennämme sen hyvitettävästä summasta, myös osapalautuksissa.

Jos alkuperäinen tilaus on ollut yli 100€ ja täten ilmaisilla postikuluilla, ja palautuksen jälkeen tilauksen yhteissumma on alle 100€, vähennämme palautusmaksun lisäksi myös alkuperäisen tilauksen toteutuneet pakkaus- ja toimituskulut.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@woodesign.fi

Virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin / Matkahuoltoon.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan velvollisuus on tutustua ennen tilaustaan kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kun Asiakas hyväksyy tilauksen ja suorittaa onnistuneen maksutapahtuman, on hän sitoutunut noudattamaan woodesign.fi:n tilaus- ja toimitusehtoja.

Huomioithan, että käyttämämme 1.laatuinen koivuvaneri on puuta ja täten orgaaninen materiaali, jolloin jokainen tehty tuote on yksittäiskappale. Koivuvanerille ominaista on reagoiminen ilman kosteuteen ja lämpötilaan. Koivuvanerissa esintyy luonnollista pintavaihtelua puunsyiden ja oksakohtien mukaan. Esimerkiksi isot tuotteet, kuten kellot ja valaisimet ovat ulkoasultaan vaihtelevia juuri puun orgaanisten ominaisuuksien vuoksi.

woodesign.fi käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja huolellisesti.

woodesign.fi sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

WOODesign laserleikkaus